ბორჯღალოსნები

20:30 | 16.03.2019 | ნანახია 2553 - ჯერ

მთავარ მატჩამდე ერთი დღით ადრე

17 მარტს კრასნოდარში, „ყუბანის“ სტადიონზე რუსეთთან გასამართ რაგბი ევროპის მთავარ მატჩამდე ერთი დღით ადრე, ამავე ქალაქში, „ტრუდის“ სტადიონზე დიდი 10-ის მორაგბეებით დაკომპლექტებული საქართველო XV რუსეთის „ა“ ნაკრებს ეთამაშა და გამარჯვება მასპინძლებს დარჩათ - 12:3.

მწვრთნელებმა ბორჯღალოსნების გარდა საქართველოს 7-კაცა და 20-წლამდელთა ნაკრებში გამოძახებული მორაგბეებიც მოისაკლისეს. მცირე დროის გამო ვერ მოხერხდა სათანადოდ შეთამაშება, რასაც მოედნის ცუდი საფარიც დაერთო, ჩვენმა გუნდმა შეცდომები მრავლად დაუშვა და უსახურ მატჩში ორი ლელო გაუშვა.

სველი და მძიმე გრუნტის გამო მოედანზე გადაადგილება ჭირდა. პირველი ტაიმის პირველი ნახევარი მასპინძლებმა შეტევაში გალიეს, მეორე ნახევარში საქართველო XV უტევდა, თუმცა დაცვამ ორივე შემთხვევაში კარგად ითამაშა და შესვენებამდე გუნდებმა ქულის აღება ვერ მოახერხეს.

მეორე ტაიმის დასაწყისში რუსეთის „ა“ ნაკრებმა ორი ჯარიმა გააცუდა, 53-ე წუთზე კი დერეფნიდან მოლი დააყენა, ბურთი მოკლე ფრთაზე გაიტანა და ლელო მიითვალა. ბესიკ ხამაშურიძის შეგირდებმა დიდი მონდომებით შეუტიეს და მალევე ბექა წიკლაურმა ჯარიმა გაიტანა, მერე კი ლელოს ხაზამდე ორჯერ მივედით, მაგრამ რუსმა რეფერიმ შეტევაში ორივეჯერ დაგვაჯარიმა. ბოლო წუთზე მასპინძელთა მიერ შესრულებულმა ჯარიმამ კარამდე ვერ მიაღწია, თუმცა ბურთი ვერ ავიღეთ და მეტოქემ კარის წინ შერკინება მიიღო, საიდანაც მეორე ლელო გაიტანა, გარდასახვაც ზუსტი იყო და თამაში 12:3 დასრულდა.

ხვალ, 16 საათზე, ბორჯღალოსნები რუსეთის ეროვნულ ნაკრებს ეთამაშება და 1996 წლიდან დაწყებული 21-მატჩიანი წაუგებელი (20 მოგება და ერთი ფრე 2002 წელს) სერიის გაგრძელებას ეცდება.

რუსეთი ა - საქართველო XV 12:3

საქართველო XV: 15. ბექა წიკლაური (ლოკომოტივი, კაპ.), 14. აკაკი ტაბუცაძე (ლელო-სარასენსი), 13. რევაზ ჯინჯიხაძე (ლელო-სარასენსი), 12. გიორგი ტალახაძე (ლოკომოტივი), 11. ანზორ სიჭინავა (ბათუმი), 10. მამუკა ნინიძე (ბათუმი), 9. რევაზ ბროძელი (ვეფხვები); 1. ზურაბ ერისთავი (ბათუმი), 2. ბექა მამრიკიშვილი (ბათუმი), 3. გიორგი ქართველიშვილი (ლოკომოტივი), 4. მიხეილ ბაბუნაშვილი (აია), 5. დაჩი კოპაძე (ლოკომოტივი), 6. ალექსანდრე კალმახელიძე (არმია), 7. გელა შალამბერიძე (აია), 8. ხვიჩა ბუჯიაშვილი (ბათუმი).

მარქაფა: 16. ლაშა შალიკაშვილი (ვეფხვები), 17. ვახტანგ ქვათაძე (ლოკომოტივი), 18. მიხეილ რატიაშვილი (აია), 19. ვანო ფუტკარაძე (ბათუმი), 20. სანდრო მამამთავრიშვილი (ლელო-სარასენსი), 21. დავით კლდიაშვილი (ჯიქი), 22. დავით მოძღვრიშვილი (აკადემია), 23. ბექა მამუკაშვილი (ლელო-სარასენსი), 24. ფარნავაზ გასვიანი (ლოკომოტივი), 25. გიორგი ჭყოიძე (ლელო-სარასენსი).

rugby.ge


კომენტარები (34)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
17:57 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ბოლოს რა გააკეთეს?გაათამაშეს და ისე გადაიტანეს?მხოლოდ ეგ ვარიანტია თუ არა ჯარიმის დროს როგორ დაამთავრებდა მსაჯი თამაშს?და რატო არ ითამაშეს მეოთხე ლელოზე?მითუმეტეს მეტოქის ხუთმეტრიანში უნდა აგვეგდო ბურთი,თუ გადავიტანდით ჯარიმას კიდეზე.არ მესმის რა...დავინდეთ რუსები,თუ დაგვეზარა თამაში?პირველი ვარიანტი ხო საერთოდ ყველანაირად მიუღებელია და არც მეორეა გამართლებული,ასე ვინ იქცევა?მითუმეტეს,როდესაც მატჩი მოგებულია...ხო იცოდნენ,როგორი განაწყენებულეწბი ვართ გულშემატკივრები გუშინდელი მარცხით და არ უნდა ეფიქრათ,რომ რაც შეიძლება დიდი ანგარიშით დაემარცხებინათ ღორები?მოკლედ რა,მიუხედავად იმისა,რომ ყველა მატჩი მოვიგეთ რაგბი ევროპაზე,პირადად მე უკმაყოფილო ვარ თამაშის ხარისხით.ასეთი თამაშით შორს ნამდვილად ვერ წავალთ...თუმცა მაინც გამარჯვებაა და გილოცავთ..იმედია მსოფლიომდე გამოსწორდება ის უამრავი ხარვეზი რაც არის ჩვენი ნაკრების თამაშში და მოთამაშეებიც მეტი მონდომებით მოემზადებიან...გილოცავთ და წარმატებები ქართულ რაგბს!!!

17:23 | 17.03.2019
dinamo222 (650)

აუუ რა ქნა ლობჟანიძეემ @ ამ უაზრო პასით 3 ქულაც აჩუქა რუსებს და ამას პლიუს მათიაშვილიც დაიმტვრა @ შესაცვლელია სასწრაფოდ ლობჟანიძე !

17:01 | 17.03.2019
dinamo222 (650)

ისე რუსი წამყვანიც მაგარი ჩამოსხმაა რა საჯარიმო ლელო რა არის არ ივის და 10-3 რატომააო რეალიზაცია არ გაუტანიათ ქართველებსო DDD

16:59 | 17.03.2019
dinamo222 (650)

ძალიან ცუდად ჩატარტებული ტაიმი იყო მსაჯის იდიოტობას მიემატა საკუთარი შეცდომები და ბურთის წქამდაუწიმ დავარდმები @ხელით თამაშში ყოველთვის გვიჭირდა და რომ შეგვპირდნან ჩვენი რაგბის მამები და მწვრთნელები ხელით თამაშს დავხვეწთო ვერც ხელით თამაში დახვეწეს და ძველი სტილიც დაასუსტეს ანუ ძალისმიერი თამაში მოლების აგორება აბრაგანებში და დერეფანში კი ისევ იმავე მდგომარეობაში ვართ მოკლედ რამე თუ არ ვიღონეთ ძალიან ცუდ მგდომარეობაში ჩავვარდებით და მ სოფლიოზე 2 თამაშს კი არა ვერცერთს ვერ მოვიგებთ @

16:54 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ესენი მგონი გულს გამიხეთქავენ მე...ჯერ გუშინდელი სირცხვილის მერე თვალი ვერ მოვხუჭე ღამით,იმდენად ვინერვიულე და ახლა ამათ თამაშს,რომ ვუყურებ გული გახეთქვაზე მაქვს მართლა...

16:52 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

მსაჯი მგონი მართლა ელამია,აუტის დროს როგორ შეიძლებოდა სამიდან ვერცერთს დაენახა,რომ თავისკენ მოაწოდეს,თან ძააან თავისკენ,ან ლელოს დროს სად დაინახა ბლოკი?მაგრამ ეს არ ცვლის იმ საშინელებას რასაც პირველ ტაიმში ვუყურე,როგორ შეიძლება ამდენჯერ ბურთის წინ გავარდნა?წვიმაში კი არა,თოვლში და ტალახში თამაშობენ გუნდები,მარა არცერთი გუნდი არ ვიცი,რომელსაც ამდენჯერ უვარდებოდეს წინ ბურთი,არც მშრალი ამინდის დროს ვაკლებთ წინ ბურთის გავარდნას.ერთ შეტევაში გადაბმულად 4 მოთამაშეს გაუვარდა ბურთი ხელიდან,კი უკან მარა რა მნიშვნელობა აქვს?სამ პასს რომ გააკეთებ და ყველა ჯერზე მიმღებს ბურთი გაუვარდება ხელიდან რაზეა საუბარი,ასე გვინდა 6 ერში შესვლა და მსოფლიოზე მინიმუმ 2 მატჩის მოგება?

16:50 | 17.03.2019
dinamo222 (650)

მოვიგეთ პირველი ტაიმი 10-3 მაგრამ ძალიან უჭირთ ბიჭებს წვიმიანი ამინდია და ამას პლიუს მსაჯი რაღაცა საოცრებებს ჩადის ლამის რუსების მე 16 მოთამაშეა @

16:21 | 17.03.2019
dinamo222 (650)

ის დედააფეთქებული მსაჯი რეებს შვრება ნახე რაა @@ ყველაფერს რუსების სასარგებლოდ უსტვენს @@@

11:01 | 17.03.2019
maxo_65 (458)

უცნაურ სუნი უდის ამას ყველაფერს, ფაქტია ქართული ფაქტორი იზრდება რუსულ რაგბში, უფრო და უფრო მეტი მორაგბე და მწვრთნელი მიდის რუსეთში დასასაქმებლად.( ეს მათი ნებაა, არც გაემტყუნებათ) რუსეთის რაგბის კავშირს ალბათ დიდი ფული უნდა დასცინცლოს თავიანთ მთავრობას, იმათმა კიდევ, თქვენ საქართველოსაც ვერ უგებთ და რა ფული მოგცეთო..ახლა ეტყვიან ხომ მოვუგეთო..ვიზარალეთ ჩვენ, გუშშემატკივრებმა..ეს გუნდი დიდი 10-ის საუკეთესო გუნდიც არაა..არ ღირს სანერვიულოდ..ჩვენ რაგბის კავშირს პასუხი უნდა მოეთხოვოს..უთავმოყვარეობა ქვია ამას...

11:46 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

სა
ნერვიულოცაა,იმიტომ რომ მაგარი სირცხვილი ვჭამეთ და რუსეთში წასულებსაც გაემტყუნებათ....პირველ რიგში კი ჩვენი რაგბის კავშირი,სახელმწიფოსგან მცირე დაფინანსება და უკიდურესად ძუნწი ქართული ბიზნესია დამნაშავე,რომ ქართული რაგბი ისე ვერ ვითარდება,როგორც საჭიროა და თუ ასე გაგრძელდა რუმინეთივით რეგრესი დაგვეწყება..

08:47 | 17.03.2019
geosochi (1)

აბა ძმებო სოჭიდან მივდივართ კრასნოდარში სპრინტერით და იმედია ბევრნი ვიქნებით ✌️

05:21 | 17.03.2019
+++Dinamo Tbilisi+++ (44)

უნდა მოვუგოთ აუცილებლად დღეს

01:34 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება,იქნებ გავაკეთოთ ორგანიზება და რაგბის კავშირს ჩვენი პრეტენზიები მივაწვდინოთ,რომ არაფრის მომცემი სპარინგები ოკუპანტ ღორებთან შეწყვიტონ,როგორც სანაკრებო ისე საკლუბო დონეზე...

08:20 | 17.03.2019
miriani (151)

ადრე ნიჟარაძის დროს დამკვიდრებული ფორუმის ხალხთან შეხვედრები ფედერაციამ საერთოდ გააუქმა მგონი. სვანაძის დანიშვნის მერე ყოფილა ასეთი შეხვედრა გულშემატკივართან? რაღაც არ მახსენდება!

09:42 | 17.03.2019
გზავნილი (81)

კი იყო ორჯერ, ოღონდ საკუთარ სასტავში - უხერხული კითხვებით რომ არ შეეწუხებინათ

01:32 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ვფიქრობ,როგორმე იქნებ გავაკეთოთ ორგანიზება და მივაწვდინოთ ხმა ფედერაციას,იქნება ეს აქციით თუ სხვა რაიმე საშუალებით.მსოფლიოს წინ ჩანიშნული ჩვენთვის არაფრის მომცემი სპარინგი უნდა ჩაიშალოს,მხოლოდ იმიტომ ვეთამაშოთ მაგ ღორებს,რომ მსოფლიოს წინ სპარინგი ჭირდებათ?მოსტ...იათ ბო## ზი დედის მუ...ლები,ჩვენ რატო ვუწყობთ ხელს მსოფლიოსთვის მოსამზადებლად მაგ ღორებს?

01:29 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

მე თბილისში არ ვარ,მაგრამ ვფიქრობ რაიმე უნდა მოვიფიქროთ და ვაიძულოთ რაგბის კავშირი უარი თქვას უაზრო სპარინგებზე ღორებთან,იქნება ეს ნებისმიერ დონეზე სანაკრებო თუ საკლუბო სპარინგი...არა იმიტომ,რომ წავაგეთ და აღარ გვინდა წავაგოთ,არამედ იმიტომ,რომ მათთან სპარინგი ჩვენთვის არაფრის მომტანია არც მორაგბეთა განვითარების და არც სხვა რაიმე მხრივ და აღნიშნული სპარინგები მხოლოდ ღორების ინტერესები, საჭიროება და სურვილია,შესაბამისად რადგან ჩვენთვის არაფრის მომტანია აღნიშნული მატჩები,ამიტომ მხოლოდ მათი სურვილის შესასრულებლად არ უნდა ვეთამაშოთ.

01:19 | 17.03.2019
პანტელეიმონი (1180)

ვერ უნდა მივხვდეთ ქართველები, რომ www.ruger.info ე.წ. რუსული რბილი ძალის ტიპიური ნიმუშია?
ჩვენ არაფერში არ გვჭირდება უკრაინაში რეგისტრირებული და სინამდვილეში რუსული რაგბის რუპორ საიტზე რამის დამტკიცება ! ! !
გაიგეთ რუსეთის სახელმწიფო მტერია, მტერი ! ! !
პუტინის რუსეთის ტანკისტიც და რაგბისტიც მტერია, მტერი ! ! !
გამოვუცხადოთ ბოიკოტი რუგერ ინფოს ხვალიდანვე და მითუმეტეს მოგების შემთხვევაშია (სხვა ვარიანტს არც განვიხილავ) ეს მართებული ! ! !
ქართველებო არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ ვიდრე ჩვენ რაგბის ნაკრებების მატჩს ვუყურებთ ჩვენი საზოგადოების გამორჩეულად პატრიოტული ნაწილი ხურვალეთში და სხვა სოფლებში შიშველი ხელით ებრძვიან ოკუპანტებს ! ! !
ამასთან მტერი ცინიკურად აგრძელებს ჩვენი მოქალაქების მოტაცებას და ფიზიკურად კლავს ჩვენს სისხლს და ხორცს ოკუპირებულ მიწებზე ! ! !
მოგიწოდებთ ქართულ ფორუმებზე იმსჯელოთ ქართული რაბის ავ-კარგზე და დატოვოთ მტრის მიერ კონტროლილებადი www.ruger.info ! ! !

01:29 | 17.03.2019
პანტელეიმონი (1180)

თხოვნა მექნება არჩილ სოხუმელთან ან ვინმე სხვასთან ვინც მაგ ფორუმზე ხართ დარეგისტრირებული და იზიარებთ ჩემს შეხედულებას, დადოთ ჩემი კომენტარი www.ruger.info-ზე.

02:51 | 17.03.2019
პანტელეიმონი (1180)

იქნებ ეს მაინც წაიკითხოთ და ნახოთ: https://echo.msk.ru/blog/esk1/2389461-echo/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com ამასთან კომენტარებიც აუცილებლად წაიკითხეთ და იქნება სირაქლემასავით ქვიშაში თავის ჩაყოფას შევეშვათ ! ! !

00:58 | 17.03.2019
krasni (562)

ეს არ უნდა შერჩეს ფედერაციას.

00:52 | 17.03.2019
miriani (151)

სვანაძე რა ხიხო იყო კი ჩანდა მარა ამ დონის სირანჯო თუ იყო მართლა ვერ ვიფიქრებდი....უკვე იმაზეც დავიწყე ფიქრი ფედერაციაში რუსეთის მაამებელი კლანი ხო არ ჩამოყალიბდა...აბა სხვა ახსნა ვერ მომიძებნია ამ უაზრო სპარინგ მატჩებისთვის....
აწი ნახეთ ღრუსების ტლიკინი, სულ რო ამ შეხვედრას წამოგვაძახებენ....
ფედერაცია დასაშლელია....

01:21 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

როგორც მახსოვს,მგონი ღორების ფედერაციაში რაღაც თანამდებობაზე წარმოშობით ქართველმა გაიმარჯვა,შესაძლოა ესეც იყოს ღორებთან გახშირებული "ამხანაგობის" მიზეზი...ღორებს რატომ სურთ სპარინგები გასაგებია და აი ჩვენ რატომ ვთანხმდებით ეგ არ მესმის,ვერავინ დაასახელებს თუნდაც 1 მიზეზს,თუ რა სარგებელს გვაძლევს ჩვენ ღორებთან სპარინგი ნებისმიერ დონეზე...

08:33 | 17.03.2019
GENESIS (38)

კი, ლოსაბერიძე (ერთ დროს აიას და სსრკ საუკეთესო 9-იანი) იყო მცირე ხანს პრეზიდენტი, მაგრამ აღარ არის. თუმცა რაღაც გავლენები ქართულ ჯგუფს, ფაქტია, რომ რჩება..

00:52 | 17.03.2019
krasni (562)

წავაგეთ, მაგრამ ჰეიგმა საქმეში ნახა ეროვნულის უახლოესი რეზერვი? გამოვიდენ და გვითხრან,რას ემსახურებოდა ეს მატჩი? თუ რუსების თხოვნა იყო, თბილისში ჩამობრძანებულიყვნენ.

00:54 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ვერავინ ვერაფერი ვერ ნახა..ერთადერთი რაც ვნახეთ იყო სირცხვილი!სირცხვილი დიდი ასოებით!!!

00:53 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

და თბილისში რატომ უნდა ვეთამაშოთ?ჩვენ რას გვაძლევს მათთან თამაში?მათ რა უნდათ სულ ყ... ზე უნდა გვეკიდოს წესით

00:55 | 17.03.2019
krasni (562)

სულ უფულობას მივტირივართ და ამდენი ხალხის გზის ფული მაინც დაიზოგებოდა.

00:46 | 17.03.2019
GENESIS (38)

აბსოლუტურად გაუგებარი საჩუქარი რუსებს..ვის მართლა რაში ჭირდებოდა, ამ დროს ამ თამაშის გამოგონება, მართლა გასარკვევია.. ახლა მთელი კონცენტრაცია ხვალ.. იოლი არც ეს იქნება.. თანაც გვარიანად დაიძაბა ზოგადად ატმოსფერო ამ დღევანდელი უაზრო თამაშის გამო და ეროვნულის ბიჭებიც ფსიქოლოგიურად უფრო დატვირთული იქნებიან.. მთავარია, წნეხი და აგრესიული ბოჭვები თავიდანვე..

00:52 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ნაკრების კვართი იმისთვის აცვიათ,რომ ყველანაირ ფსიქოლოგიურ თუ სხვა სახის ზეწოლას გაუძლონ და თავიანთი საქმე გააკეთონ.რუსეთთან თუ ვერ გაუძლეს ფსიქოლოგიურ ზეწოლას,მაშინ საერთოდ რა პრეტენზია გვაქვს 6 ერზე და მსოფლიოზე რაიმე წარმატებაზე?

00:45 | 17.03.2019
NIKA..01 (291)

ა ნაკრები იმისთვისაა საჭირო,რომ ის ხალხი გამოცადო "საქმეში" რომელთაც მოიაზრებ ძირითად გუნდში და ასეთი შემადგენლობით თამაშს რა აზრი ქონდა ჩვენთვის?ამ შემადგენლობიდან 90%-იანი ალბათობით ვერცერთი მოთამაშე ვერ მოხვდება ძირითად ნაკრებში.მაშ რა აზრი აქვს ასეთ თამაშს?თუ ა ნაკრები გვინდა და ვთვლი,რომ გვინდა კი არა აუცილებელია,მაშინ უნა ითამაშონ მასში იმ მოთამაშეებმა ვისაც აქვს რეალური შანსი ძირითად ნაკრებში თამაშის.მაგალითად კაკოვინი ამჟამად ვერ ხვდება ძირითადში(რა მიზეზით ეგ სხვა საკითხია),იგივე გაჩეჩილაძე,იგივე სხვა მოთამაშეები ვისზეც შეიძლება იფიქრო,რომ ძირითად ნაკრებშიც ითამაშებს.ასეთი ა ნაკრები გვჭირდება და რაც შეიძლება მეტი სპარინგი უნდა ჩაატარონ,რომ მუდამ ტონუსში იყვნენ,ქონდეთ სტიმული და მწვრთნელებსაც ქონდეთ სანაკრებო დონეზე თამაშებში მათზე დაკვირვების საშუალება.ასეთი შემადგენლობით თამაში კი ჩემი ღრმა რწმენით უბრალოდ რუსეთის რაგბის ფედერაციის თხოვნის დაკმაყოფილება იყო და სხვა ვერანაირ მიზანს,რაც ჩვენთვის სასარგებლო იქნებოდა ვერ ვხედავ მე.საქართველოს რაგბის კავშირის "ზრუნვის საგნებში" კი არ უნდა შედიოდეს რუსეთის რაგბის ფედერაციის სურვილების ასრულება...ასევე არ მესმის მსოფლიოს წინა მოსამზადებელ პერიოდში რა ჯანდაბად გვჭირდება ამ ღორებთან სპარინგი?ვეთამაშებით 2 თამაშს შოტლანდიას და ეს ღორები რად გვინდა?თუ აქაც მათ სურთ და ჩვენ მათ სურვილს ვასრულებთ?ჩემი რწმენით,დიდი ალბათობით სწორედ ასეა.გამოდის ჩვენი რაგბის კავშირი რუსეთის რაგბის ფედერაციის სურვილების მიხედვით მოქმედებს და არა ქართული რაგბის საჭიროების მიხედვით?ჩვენ რატო უნდა ვიყოთ მაგათი სპარინგ პარტნიორები?სხვა იპოვონ და თუ ვერ იპოვიან კიდე მოს....ვნიათ პატრონი...

00:18 | 17.03.2019
qomagi (180)

ან მხოლოდ დიდი 10 მორაგბეებს რომ უხმეთ, პრო დ2 და ფედერალში ცოტა ქართველი თამაშობს, რომ სანაკრებოდ ახალი სახეები მოგეძიათ? დიდი მინუსი რაგბის ფედერაციას ჩემგან. ხვალ დიდი ანგარიშით გამარჯვების გარდა სხვა ანგარიში მიუღებელია!!!

00:14 | 17.03.2019
qomagi (180)

სირცხვილია, სირცხვილი სვანიძე და რაგბის ფედერაცია. მიეცით მთელ რუსეთს სალაპარაკო. რა სიყვარულის და სპარინგები აგიტყდათ ამ ოკუპანტ ღორებთან, სხვა ევროპული ნაკრები, თუნდაც ესპანეთის ან რუმინეთის ა ნაკრები უარს იტყოდა ჩვენთან სპარინგზე?

23:11 | 16.03.2019
NIKA..01 (291)

არანაირი სპარინგები ღორებთან!!! ამ სპარინგებს ერთადერთი მიზანი და მიზეზი აქვთ ჩემი აზრით და ეს მიზეზი არის რუსების სურვილი და თხოვნა,რომ სპარინგმატჩები ჩავატაროთ მათ ნაკრებთან და კლუბებთან,რისი მიზანიც ღორებში რაგბის განვითარებაა...მარა ეს მიზანი ღორებისაა და ჩვენ,რატომ ვეხმარებით ამ მიზნის მიღწევაში?რას ვიღებთ ჩვენ ღორებთან სპარინგით?ერთი დადებითი მაინც დაასახელონ რასაც ჩვენ მათთან სპარინგით ვიღებთ...მე არ მჭირდება კავშირი,რომელიც სხვა ქვეყნის,მითუმეტეს საქართველოს მტერ ღორისტანის რაგბის განვითარებაზე ზრუნავს..რაგბის კავშირმა უნდა იზრუნოს ქართული რაგბის განვითარებაზე და ისეთი სპარინგების დაგეგმვაზე სადაც ჩვენ მორაგბეებს კლასის ამაღლების საშუალება ექნებათ,ამ ღორებთან რა კლასი უნდა ავიმაღლოთ,როცა თავად არ აქვთ კლასი?ფრანჩიზა ვერ გააკეთეს და ვერ მოაბეს თავი,რომ საკლუბო დონეძე ვეთამაშოთ ტოპ ქვეყნების გუნდებს,სადაც მართლა მივიღებდით სარგებელს და მორაგბეები კლასს აიმაღლებდნენ.ამას არ აკეთებენ და სამაგიეროდ ღორებთან ვთამაშობთ სპარინგებს კვირაში ერთხელ...რა ჯანდაბად გვჭირდება მაგათთან თამაში?და თუ ეთამაშებით ნუ შეარცხვენთ მაინც სამშობლოს...სიამაყის და ღირსების გრძნობა არ ელახებათ,როდესაც ღორებთან აგებენ ასე სამარცხვინოდ?მე მრცხვენია და ნუთუ მათ არ რცხვენიათ?

00:40 | 17.03.2019
პანტელეიმონი (1180)

გეთანხმები, არაფერს არ იგებს საქართველო და ქართული რაგბი ! ! !

დიდი ეჭვი მაქვს, რომ იგებს მხოლოდ ამხანაგი სვანიძე ! ! !

რა ვქნა, მიჩნდება აზრი, რომ რაღაც პირადი ფინანსური სარგებლის ხარჯზე დაგეგმილია ეს მიდი-მოდი ღრუსებთან და შეიძლება "დიდი 10"-ის გაფარჩაკებასაც ემსახურებოდეს ეს ყველაფერი, რომ როგორმე ჩვენით მოვისურვოთ ერთობლივ ლიგაში თამაში ! ! !

არ ვენდობი ამხანაგ სვანიძეს ! ! !

10:51 | 17.03.2019
maxo_65 (458)

1000% გეთანხმები პანტელეიმონ, ეჭვი მაქვს რაღაც გარიგებასთან არ გვქონდეს საქმე

23:08 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

Андрей Остриков: «Нужно по максимуму совладать со своими эмоциями»
Замок сборной России рассказал, чего ждет от встречи с «Лелос» в Краснодаре.
Матчем от 17 марта завершится чемпионат Европы, в котором грузины досрочно оформили чемпионство. А вот «Медведям», чтобы обеспечить себе место в тройке лучших, нужна только победа.
«Завтра нас ждет самая ожидаемая игра в России», – сказал Андрей.
«Мы с ребятами в прекрасном настроении подходим к этому матчу. Завтра будем показывать все наши заготовки и, надеюсь, отличную игру.
Если вспомнить матчи с Испанией и Румынией, то с нашей стороны было все: и желание побеждать, и работоспособность. Я считаю, что нам не хватило именно качественной дисциплины. Просто было чересчур много желания выиграть, из-за которого совершались глупые ошибки.
Завтра будет очень серьезный матч. Нам нужно по максимуму совладать со своими эмоциями. Если это получится, что мы выступим очень прилично.
Ни для кого не секрет, что главное – держать форвардов «Лелос». Их схватка является лучшей в Европе, завтра нужно будет с ней справиться. Задача не из легких, но если это получится, то игра сложится в нашу сторону. Вообще такие встречи очень сильно заставляют команду прогрессировать»,
– уверен замок.

23:09 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

https://rugger.info/news/24603

23:05 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

Алексей Скобиола: «Грузинская схватка брала нас смекалкой»
Интервью со столбом России А после победы над Грузией XV в краснодарском тесте.
Для тебя это была первая игра за сборную. Какие впечатления?
– Конечно, давила ответственность, причем на всех: на тех, кто был в сборной, и на тех, кто еще нет. Буквально за четыре дня мы смогли сделать колоссальную работу и показать себя на поле.
Я очень рад, что мы достойно выступили всей командой и победили.
Что ты скажешь о сопернике?
– Грузины явно не просто так приехали в Краснодар. Они дали достойный бой и показали интересную игру. Было непросто, «Лелос» очень умны в схватках и в этом матче тоже брали нас своей смекалкой.
Поляна была тяжелой, вязкой, нам били за уши. Таким образом, силы тратились в два раза быстрее.
С каким матчем можно по накалу сравнить этот?
– Я играю за «Славу», так что тут вспоминаются наши противостояния с «Кубанью».
https://rugger.info/news/24609

22:53 | 16.03.2019
NIKA..01 (291)

ვერაფრით მომინელებია დღევანდელი სირცხვილი...ახლა ინგლისი-შოტლანდიაა და როგორ იბრძვიან შოტლანდიელები რა ჟინით და დღეს როგორ უბრძოლველად,საცოდავად წააგეს და გვაჭამეს სირცხვილი საქართველო XV-მა...კაი,შნო არ გაქვს რაგბის თამაშის გასაგებია,მარა ჟინი მაინც ხო შეიძლება გამოავლინო?ასე უნიათოდ და "ლუზერულად" როგორ უნდა ჩაისვარო შენი სამშობლოს მტერთან ....

22:52 | 16.03.2019
ოტარიდი (4)

თუ წინასწარ ვიცოდით წესიერ შემადგენლობას ვერ ვკრებდით სტადიონი არ ვარგოდა მსაჯთა ბრიგადა რუსები იყვნენ რას ემსახურებოდა ეს თამაში გინდა ა დაარქვი და გინდა 15 საქართველო რუსეთი რომ წერია ძვლებიანად უნდა ჭამდნენ და არაფერს ტოვებდნენ ანგარიშიც კი სამარცხვინოა ლელოც კი ვერ დადეს რაში გვჭირდებოდა საერთოდ ეს ტრიპაჩობა და კიდევ რამე არ მიქაროთ და ხვალ არ წააგოთ თორემ დედა ბუდიანად გადაგატრიალებთ მთელ ფედერაციას. მე წაყვანილ ბიჭებს არაფერს ვედავები ისე უცებ შეკრიბეს შეიძლება ირჯერ ზედიზედ არ უვარჯიშიათ ედ იყო ფედერაციის ფიასკო უკეთეს ანტირეკლამას ვერც მოიფიქრებდით...

23:00 | 16.03.2019
NIKA..01 (291)

კავშირი ნომერ პირველი დამნაშავეა,მაგრამ არც მორაგბეები არიან ნაკლებ დამნაშავენი ამ სირცხვილში..აქ არაა საუბარი,რომ უკლასოდ ითამაშეს,არ აქვთ კლასი და იმიტომ,მაგრამ ბრძოლა ხო უნდა გამართო?რო გამოვიდნენ და დასეირნობდნენ მოედანზე ღიპიანები...შეგნებული ხო უნდა გქონდეს,რომ შენ სამშობლოს წარმოადგენ და ეთამასები შენი სამშობლოს მტერს.თუ არ შეგიძლია ძუნძული(სირბილზე არაფერს ვამბობ,მე ამ მატჩში სირბილი ჩვენებისგან ვერსად ვნახე) და 20 წუთის შემდეგ ქოშინებ,მაშინ ნუ გახვალ საქართველოს დროშის ქვეშ ნაკრების მაისურით...რა სირცხვილი გვაჭამეს((((

22:34 | 16.03.2019
NIKA..01 (291)

სასწრაფოდ აღსაკვეთია ეს უმსგავსობა!რუსებისთვის კომპლექსის მოხსნაზე და მათი რაგბის განვითარებაზე რუსეთის ფედერაციამ იზრუნოს და არა ჩვენ.რა ჯანდაბად გვინდა ეს სპარინგები.ან რა ჯანდაბად გვჭირდება მსოფლიოს წინ დაგეგმილი სპარინგი ამ ღორებთან?არ ვიცი,როგორ მივაწვდინოთ ხმა კავშირს,რომ მოუღოს ბოლო ამ უმსგავსობას და გააუქმოს მსოფლიოსწინა სპარინგი,რომელიც არაფრის მომტანია ჩვენთვის.ვეთამაშოთ ნებისმიერ სხვა ნაკრებს და არა მათ,იმიტომ რომ ჩვენ არ უნდა ვზრუნავდეთ ღორებში რაგბის განვითარებაზე.სადაც სავალდებულოა ვეთამაშებით და სადაც არაა სავალდებულო რაში გვჭირდება მათთან თამაში?ვინმეს შეუძლია თქვას,რომ ღორებთან თამაშით კლასს აიმაღლებენ ჩვენი მორაგბეები?თავად მაგ ღორებს რა კლასი აქვთ,რომ მათთან თამაშით ჩვენმა მორაგბეებმა რაიმე შეიძინონ?ისე დღეს ზოგიერთი ჩვენი მორაგბე მეხინკლეს უფრო გავდა ვიდრე სპორტსმენს და ჯობია მიხედონ თავიანთ ფიზიკურ ფორმას,ან არა და აღარ გაეკარონ ნაკრებს და აღარ შეარცხვინონ საქართველო საერთაშორისო დონეზე...სირცხვილია ამის დედაც მ...ან,სირცხვილია!!!გაცოფებული ვარ,ეს რა ჩაიდინეს...სირცხვილი!სირცხვილი!სირცხვილი!

22:24 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

ვკითხულობ ამ კომენტარებს და მივხვდი არ ღირს თქვენი გადატვირთვა და განერვიულება ამათ ნაჯღაბზე. უბრალოდ მინდა ჩვენი რაგბის ხელმძღვანელობამ გაითვალისწინოს საქართველო რუსეთის ურთიერთობა და თავი დაანებოთ რუსეთთან ასეთ მაამებელ კავშირებს. სადაც ვჯობივართ იქ მაინც არ დავამარცხებინოთ თავი. მე ველოდი ასეთ კომენტარებს, ვიცოდი რომ ასეთი ნაკრებით წავაგებდით, ჯერ ერთი რუსეთში ვთამაშობდით, რუსი მსაჯი იყო. ვიცოდი რა კომენტარები მოყვებოდა წაგებას (რუსულ სოციალურ საიტზე ვკონტაკტეში ჯერ თამაშამდე ეწერა საზიზღარი კომენტარები, მერე არ შევსულვარ, წინასწარ ვიცი რასაც დაწერენ). უბრალოდ კომენტარებს არ ვწერდი რადგანაც სხვა მორაგბეებსა და გულშემატკივრებსაც ვცემდი პატივს და არ მინდოდა პესიმისტად გამოვჩენილიყავი. საჭიროა ჩვენმა ნაკრებმა ყველაფერი დადოს და მოიგოს, რუსეთთან არავითარი ექსპერიმენტები არ გვჭირდება მთელი ძალით და შემართებით უნდა ითამაშონ. აი ერთ-ერთი კომენტარი:
николай • 24 минуты назад
представляю что будет если еще завтра наши выиграют ....
ამის გაფიქრებაც არ მინდა.

22:38 | 16.03.2019
NIKA..01 (291)

ღორებთან წაგებას ვერასდროს ვაპატიებ და იმედია ამას არასდროს დაუშვებენ მთავარი ნაკრების დონეზე მაინც....უპასუხისმგებლოები და უსირცხვილოები....

22:08 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

mik • 4 часа назад
Первый блин комом. Команда сырая, организация матча (стадион, поле, трансляция) в худших традициях. Поэтому пустые трибуны. Уже хорошо, что хоть поздно организовали эту вторую Сборную.
Но отношение к ней должно быть точно такое же как к основной. Нужен полноценный отдельный тренерский штаб. Можно, чтобы он совмещал работу с U20. Календари не пересекаются. Нужен стабильный график матчей в июне (3-4) и в ноябре (3-4). Причем ввести традицию ежегодного теста против основной Сборной России с вручением какого-то кубка (название придумайте). И обязательно нормальные сборы перед июнем и ноябрём по пару недель.
И позиционировать эту Сборную нужно не как вторую, а как самостоятельную единицу! По типу Барбарианс. Помимо россиян в неё нужно приглашать легионеров из Чемпионата России. Чтобы усилить команду и закрыть бреши в составе. Ну и название. Россия "А" ни о чём. У грузин была вторая Сборная под названием "Кавказцы". Вот это звучит. Брать и копировать название Барбарианс тоже не комильфо. Есть уже французские, южноафриканские, австралийские и прочие Барбарианс. Нужно своё уникальное название. "Амурские Тигры" (Amur Tigers) неплохо звучит. И оранжево-чёрные цвета регбиек будут очень классно смотреться. В ранних постах я эту тему подробно описывал. Не нравится, назовите по-своему. Но нужно уникальное название и формат этой команды, а не копирование.
disqus_A8rF2LCTI6 vimik • 3 часа назад
Вимик, ну ты уже с Тиграми замаял ))). Подай предложение в Национальную программу развития Дальнего Востока. В остальном абсолютно согласен.
imik disqus_A8rF2LCTI6 • 3 часа назад
Эта концепция пересекается с глобальными процессами по защите животных. Неужели не понимаешь какое это дополнительное внимание к команде? Если организовать всё красиво на высшем уровне, то эта Сборная будет популярнее основной Сборной России. И её будут приглашать в турне в регбийные страны и искать соперников будет легче. По названию есть вариант "Сибирские Тигры" (Siberian Tigers). Этого дальневосточного тигра называют по-разному. Не хотите помогать животным и получать себе огромный хайп в мире. Назовите по-другому. Но нужно уникальное название, а не тупо Россия А или Русские Варвары.

22:05 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

николай • 4 часа назад
дорогие болельщики Грузии, настоящие Мужчины должны уметь проигрывать, а не ныть , и сказки про 10 ю и 20 ю сборную придумывать

Виктор Mikheili • 2 часа назад
Даже я Русский(хоть и очень следящий за Грузией "Грузинская кровь") понял, что это не 2 сборная)))
Это сборная из Внутреннего чемпионата составленная в основном из игроков до 23 лет + пару опытных дядек для уверенности!
Российская сборная вприципе практически такой же была, просто потмоу что у Нас нет такого выбора как у Грузин))

22:03 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

თანაც ნახეთ კომენტარები:
николай • 4 часа назад
Порадовали наши дублеры!!! Две попытки, а у грузин ни одной! Еще понравилось как наши в защите играли, захватывали соперника не жалея себя
николай • 4 часа назад
туго у наших с пробитием штрафных((( если бы все реализовали , то счет был гораздо красивее. Три штрафных и реализация мимо((( а это 11 очков
disqus_A8rF2LCTI6 Emil (ემილ ალიევი) • 3 часа назад
Эмиль, если Грузия так рвется в Шесть наций, переполнена праведным гневом от игнорирования интересов команд в намечающемся новом формате мирового турнира и тут-же привозит в Россию не вторую, а 4-6 команду...нет ли здесь противоречий ??? Очень странно. Если это 4-6 сборная Грузии по регби - ваши руководители Федерации сами себя высекли розгами. Дискредитация грузинского регби - это называется.
николай მინ დია • 4 часа назад
а в каком турнире играет сейчас ваша 2я и 3я сборная??? ))) если сегодня играла 4я, а завтра будет играть 1я
Иван Владимиров • 4 часа назад
Интересно, а зачем после игры так упирать на состав? Перед игрой он был неизвестен?

21:59 | 16.03.2019
არჩილ სოხუმელი (484)

მე თავიდანვე ვწერდი, რომ არ მინდოდა გამართულიყო ეს თამაში ან თუ ვითამაშებდით მაშინ უახლესი რეზერვი გამოგვეყვანა. მაშინ როცა 300 ქართველ მორაგბეზე მეტი საზღვარგარეთ თამაშობენ, ხოლო დიდი 10-ის ბევრი მორაგბე ან მთავარ ნაკრებშია, ან 20 წლამდელებში ან ტრავმირებულია, მაშინ არ უნდა გვეთამაშა მხოლოდ დიდი 10-დან შეკრებილი მოთამაშეებით. თანაც არ იყვნენ შეთამაშებული როგორც ეტყობოდათ. რუსებმა ბევრი ისეთი ათამაშეს, რომლებსაც თავიანთ მთავარ ნაკრებში აქვთ ნათამაშევი. შთაბეჭდილება მრჩება, რომ საქართველოში ვიღაცას სურს რუსებს ასიამოვნოს რაგბში ჩვენი გუნდების დამარცხებით - ჯერ იყო და ლოკომოტივი ეთამაშა დუბლებით ენისეის და დამარცხდა დიდი ანგარიშით, ეხლა კრასნი იარი ჩამოდის.... აქეთ გაურკვევლი ნაკრებით ვეთამაშეთ. არ მინდა რუსულ ფორუმებზე შევიდე, გასაგებია რასაც დაწერენ. აგერ უკრაინულ-რუსულმა საიტმა რუგგერ.ინფომ გამოაქვეყნა სტატია სათაურით - 26 წლის მერე რუსეთმა საქართველოს ნაკრები დაამარცხა საერთაშორისო დონეზეო. მართალია იქვე მითითებულია, რომ ორივე გუნდი უახლესი რეზერვით თამაშობდნენო.

21:04 | 16.03.2019
გორდა (248)

მადლობა ბიჭებს ბრძოლისათვის !!

- მოსაგები თამაში იყო, მაგრამ რამდენიმე გარემოების გამო დათმეს.
პირველი - საშინელი მოედანი (ასეთზე თამაშს რუსები გამოცდილები არიან);
მეორე - არასათანადო მომზადება და შეუთამაშებლობა;
მესამე - მსაჯობის ფაქტორი, რამაც ვფიქრობ ყველაზე დიდი როლი ითამაშა.

მაგრამ ამ ყველაფრის მიუხედავად შეეძლოთ ჩვენებს რომ მოეგოთ.

ამ თამაშმა მე პირადად დამანახა, რომ რუსეთის ჩემპიონატი, რომელზეც ჩვენში ხშირ შემთხვევაში გადამეტებულად ძლიერად ვაფასებთ, არ ყოფილა დიდად არაფერი!
კარგი იქნება წელსვე რუსთა ა ნაკრები საქართველოში გვესტუმროს (ეროვნულ დონეზე ხომ არის ჩანიშნული ტესტი და ეგენიც ჩამოყვნენ) და აქ უნდა ვაჩვენოთ საქართველო XV -ის ნამდვილი ძალა.

რაც შეეხება რაგბის ფედერაციას, მას მოუწევს პასუხისმგებლობის აღება, რატომ ჩანიშნა ამ პერიოდში რუსებთან თან რუსეთში თამაში. ჩვენი ამ ფორმაციის ნაკრები არ არის ჯერ წესივრად ჩამოყალიბებული, მეორე ისეთი პერიოდია, როდესაც შიდა ჩემპიონატის მწირი რესურსები დაქსაქსული გვაქვს ეროვნულში, შვიდკაცაში და ასაკობრივ ნაკრებებში. შეიძლება ვიღაცამ თქვას რუესბიც ხომ იგივე დღეში არიანო, მაგრამ რუსებზე რუსებმა იფიქრონ, ჩვენ ჩვენსას უნდა მივხედოთ და გავუფრთხილდეთ. გონივრული მოქმედებებია საჭირო!
ფერდერაციის ეს ნაბიჯი მათ არაგონივრულ გადაწყვეტილებად ჩაითვლება რაც არ უნდა თქვან!


" Россия в матче дублёров обыграла Грузию, на международном уровне это впервые за 26 лет "

აი ამას ცდილობდნენ რუსები და ეს უნდა გაეთვალა ჩვენი რაგბის კავშირს !!!

კეთილგონიერება და გამჭრიახობაა საჭირო, რათა ამათ იოტისოდენა სალაპარაკოც არ მისცე!!
გასაგებია, რომ ოფიციალური ტესტიც კი არ იყო.
ისიც გასაგებია, რომ რუსეთის მეორე ნაკრებს საქართველოს ალბათ უკეთეს შემთხვევაში მე-3 ნაკრები ეთამაშა, მაგრამ მაინც ბატონებო, საჭიროა კეთილგონიერება და გამჭრიახობა (ეხება იმ "მოაზროვნეებს ვინც ეს შეხვედრა ჩვენი მხრიდან დაგეგმა)!!!

21:30 | 16.03.2019
პანტელეიმონი (1180)

გეთანხმები მეგობარო ! ! !

სვანიძის ხბოს აღტაცების მერე, რაც რუსი ჩინოვნიკის ნათქვამს მოყვა: "საქართველოს გარეშე გაერთიანებული ლიგა ვერ შედგებაო" აღარაფერი არ მიკვირს ამ ამხანაგისგან ! ! !

0.151796