ერთა თასი

16:24 | 17.05.2018 | ნანახია 8354 - ჯერ

გოჩა სვანიძე: „2017 წლის რაგბი ევროპის შედეგს არ გავაპროტესტებთ“

საქართველოს რაგბის კავშირის პრეზიდენტი გოჩა სვანიძე ინტერნეტპორტალ rugger.info-ს მოთამაშეთა ნატურალიზებასთან დაკავშირებულ სკანდალზე ესაუბრა და აღნიშნა, რომ ქართული მხარე „რაგბი ევროპას“ 2017 წლის ჩემპიონის თასის გადმოცემას არ მოთხოვს.

შეგახსენებთ, მოთამაშეთა ნატურალიზირებასთან დაკავშირებით აგორებული სკანდალის შემდეგ, „მსოფლიო რაგბიმ“ რუმინეთი, ესპანეთი და ბელგია დასაჯა - ისინი მსოფლიო თასის შესარჩევი ეტაპიდან მოიხსნენ. ჯერი „რაგბი ევროპაზე“ მიდგა. 2017 წლის რაგბი ევროპის დასკვნით მატჩში, რუმინეთმა საქართველოს ბუქარესტში 8:7 სძლია და ერთი წლით თასი ჩამოართვა. ქართულ მხარეს ამ შედეგის გაპროტესტების და თასის დაბრუნების სრული უფლება აქვს, თუმცა:

„ეს ჩვენ არ შეგვეფერება. დიახ, ჩვენ პროტესტის უფლება გვაქვს, თუმცა ასე არ მოვიქცევით. საქართველოს ის თამაში უნდა მოეგო, ჩვენ უფრო ძლიერები ვიყავით და ერთი კაცი ამინდს ვერ შეცვლიდა. ამ სეზონში დავამტკიცეთ, რომ „რაგბი ევროპაზე“ უძლიერესები ვართ. საქართველოს მხოლოდ პრეტენზია კი არ აქვს, ის აღმოსავლეთ ევროპაში რაგბის განვითარების კუთხით რეალური ლიდერია“ - განაცხადა სვანიძემ.


კომენტარები (14)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
15:18 | 19.05.2018
გუგა80 (177)

კატეგორიულად არ ვეთანხმები აზრს რომ 6 ერზე ჩვენი დამატება "ადრეა"!!!
წლების წინ როცა იტალია დაამატეს, გეპი იტალიასა და იმ 5 ნაკრებს შორის გაცილებით დიდი იყო ვიდრე ეხლაა ჩვენსა და არათუ იტალიას შორის, არამედ თითოეულ იმ ნაკრებს შორის.
როგორც ხვალ რომ გათენდება ისე ვარ დარწმუნებული, 6 ერზე ჩვენი დამატების შემთხვევაში 5-6 წელიწადში იტალია ჩვენი ბულკი გახდება და ბარე ორს შევაზანზარებთ კიდევ გვარიანად.
იტალია კი თითქმის 20 წელია ტკეპნის და ჯამში 4-5 თამაშის მეტი ვერ მოიგო.

21:50 | 18.05.2018
პანტელეიმონი (1218)

stripslashes((strlen('https://rugger.info/news/20165')>0?'https://rugger.info/news/20165':'https://rugger.info/news/20165'))

ბატონო გოჩა, რა ხდება? თქვენც "პატრიოტთა ალიანსი"-ს წევრი ხომ არა ხართ?
რა საიდუმლო მოლაპარაკებებს მართავთ რუსებთან, ისე რომ ქართველ გულშემატკივრებს არაფერს ეუბნებით ! ! !

11:53 | 18.05.2018
ilarioni (138)

ისე ჩემი აზრით, როგორც ჩანს ყველაზე რეალური გაზაფხულის ტურნირის ჩანაცვლების შეიძლება იყოს თბილისის ირბ ერთა თასი რომ იმართებოდა ხოლმე, ან თუნდაც რუმინეთში, რომ იმართება ხოლმე მსგავსი რამის გაკეთება, თუ მაგალითად 6 გუნდი შეიკრიბებოდა. იგივე სამხრეთ აფრიკის ან არგენტინის მეორე ნაკრებები ძალიან კარგი სასპარინგო გუნდები იყო ხოლმე, ალბათ ყველა დამეთანხმება. ჩვენ გარდა რომ ჩამოგვიყვანონ მაგ. რუმინეთი, არგენტინა ა, სამხრეთ აფრიკა ა, ირალანდია ა და შოტლანდია ა. ტურნირი ერთ წელს ჩვენთან გაიმართოს ხოლმე და მეორე წელს რუმინეთში. ყველა ყვლას შეხვდეს როგორც ერთა თასზეა. ერთა თასის გუნდებს თავში ქვა უხლიათ. ჩემი აზრით მსგავსი ტურნირი ბევრად მეტს მოგვცემს და დროის თვალსაზრისითაც შესაძლებელია ჩატარება ერთი თვის განმავლობაში.

10:53 | 18.05.2018
beeq.777 (63)

მორარიუმ უნდა დატოვის თანამდებობა, მან ვერაფერი ღირებული ვერ გააკეთა, ვერც რაგბი ევროპისთვის და მითუმეტეს საქართველოსთვის გარდა სკანდალებისა და თავის თავისთვის კომპორტის შექმნისა. გია ნიჟარაძეს ვისურვებდი მისადგილას.სტატიას რაც შეეხება დარწმუნებული ვარ სხვა ყველა ქვეყანა მოითხოვდა და გააპროტესტებდა, მაგრამ ჩვენ არა.

10:52 | 18.05.2018
გზავნილი (81)

აქ იმდენი თეორია გამოითქვა, ერთი მეც რომ დავამატო არ დავაქცევ ქვეყანას:
ჩემი აზრით ჩვენმა ფედერაციამ თავად უნდა დააყენოს უცხოელი მოთამაშეების ლეგალიზაციის გაადვილების საკითხი.
თავისთავად უნდა იყოს რაოდენობრივი შეზღუდვა მაგალითად 5-7 მაქსიმუმ მოთამაშე თითეულ გუნდს.
არა მგონია პატივცემული მორარიო წინააღმდეგი წავიდეს ასეთი წინადადების მხარდაჭერისა მსოფლიო რაგბის წინაშე.
ამით ჩვენს პრობლემასაც ნაწილობრივ გადავჭრით სერიოზულ მორაგბეებს დაიმატებენ ცოცხალმკვდრები და ისეთ წინააღმდეგობას მაინც გაგვიწევენ წინასწარ რომ არ გეცოდინება 30 ქულით უგებ თუ ხუთით.

10:57 | 18.05.2018
beeq.777 (63)

ლიმიტი უნდა დაწესდეს ნაკრებში მოთამაშეების ლეგალიზებაზე. 3 მოთამაშის ლეგალიზების უფლება იქნება საუკეთესო გამოსავალი მაქსიმუმ 5-ის.

22:58 | 17.05.2018
test (124)

100% იანია ჭირს წაუღია კაბინეტში მოგებული თამაშები.

21:06 | 17.05.2018
meleksa (132)

ვეთანხმები გოჩა სვანიძეს ! +1

20:19 | 17.05.2018
kobaSP (45)

ახლა მაისის ბოლოს და ივნისში ვინ გვყავს მეტოქეებად? პირველი მგონი საფრანგეთის გუნდია და დანარჩენი 2 არ მახსოვს. დაწერეთ ვინმემ თუ იცით. მადლობა წინასწარ.

10:04 | 18.05.2018
temuchin (431)

თუ ოცწლამდელებს გულისხმობ სამხრეთ აფრიკა, საფრანგეთი და ირლანდია გვყავს ჯგუფში.

19:58 | 17.05.2018
LApaata (115)

თუ დისკვალიფიკაციას აძლევენ გამარჯვებულს ვინმე ხომ უნდა იყოს მის მაგივრად გამარჯვებული? მგონი მარტივი ლოგიკაა, რა შუაშია ჩვენი მოთხოვნა? ასეა ყოველთვის სპორტში ყველა სახეობაში და რაგბი გამონაკლის არაა.

18:53 | 17.05.2018
თორღვა პანკელი (387)

არც არაფერი ფასი აღარააქვს მაგ თასს ჩვენთვის რაც დრო გადის, დიდი ვერაფერი ამბავი თუ რუმინეთს მოვუგეთ დანარჩენი არც არავინ ვარგა მანდ მეტოქედ, აი ალტერნატიულ ჩემპიონატს რაც შეეხება აუცილებლად მოუწევს მსოფლიო რაგბს ტვინი და ერთი ადგილი გაანძრიოს და გამოგვინახოს ღირსეული ჩემპიონატი. სხვა შემთხვევაში საერთოდ რა ზრი აქვს მსოფლიო რაგბის არსებობას, თუკი ჩვენნაირი სარაგბო ქვეყანა ასე ჰაერში გამოკიდებული დარჩება, თუკი საერთოდ რაიმე საერთაშორისო ავტორიტეტი გააჩნიათ და მსოფლიო რაგბი ერთი დიდი მორარიუ არაა.

23:39 | 17.05.2018
temuchin (431)

გეთანხმები! ერთი დიდი მორარიუ მომეწონა, კაი იყო

19:50 | 17.05.2018
kobaSP (45)

აბსოლუტურად გეთანხმები. იმავე ბელგიას, პორტუგალიას თუ გერმანიას ახლაგზარდულიც მოუგებს ჩვენი. დიდი ნაკრები ვერ იზრდება ვერანაირად. ერთი რუმინეთია რომელიც მეტ-ნაკლებად გვიწევს კონკურენციას (ბოლოს თაობა დაუბერდათ და ვეღარ გაჩავენ, ცვლა არ აქვთ) ესპანეთმა კი "გამოანათა" ლეგიონერების ხარჯზე... რუსეთთან პოლიტიკური ელფერი ახლავს... სხვა არავინაა საერთოდ. მე სრულიად უაზროდ მიმაჩნია ეგ ლიგა. კი, არ ვართ ჯერ შესაძლოა 6 ერისთვის მზად (და ასე არც არასოდეს ვიქნებით თუ აქ დავრჩით სადაც ვართ!) მაგრამ რაღაც განვითარების გზა თუ არ მოიძებნა, ვერასოდეს წავალთ წინ. ვერასოდეს! ეს იქნება ჩვენი მაქსიმუმი სადაც ვართ... ათეულს მიღმა სამუდამოდ.

18:35 | 17.05.2018
kobaSP (45)

საკმაოდ წინ წავალთ ეგეთი ლიგით. იმავე იაპონია და ფიჯი საკმაოდ ძლიერი ნაკრებებია. ჩვენზე ძლიერებია რეალურად რომ ვთქვათ. და ეს რეიტინგშიც კარგად ჩანს. კი ბატონო შეიძლება 5-დან ერთი (ან მაქსიმუმ 2) თამაში მოვუგოთ რომელიმეს მაგრამ დანარჩენი იმათია. მათთან შანსები 40-60-ზე გვაქვს. და საკმაოდ მისაღები იქნება ასეთი ლიგა შეიქმნას. ოკეანეთის. (ჩვენთვისაც და იმათთვისაც კარგია) ეგეთ ნაკრებებთან არა წელიწადში ერთხელ თამაში, არამედ ლიგის შექმნა აშკარად ყველას წაგვადგება. თამაში დაიხვეწება, ხარვეზები უკეთ გამოჩნდება... და ტესტებზეც პირველი ეშელონის გუნდებთან ჭიდილი... ვფიქრობ საუკეთესო ვარიანტია, რახან 6 ერს არ ვუნდივართ.

18:52 | 17.05.2018
GiorgiG83 (525)

ეგ შესაძლებელია მაშინ როდესაც სამსოფლიო საგზური ხელში გიჭირავს ანუ ჯგუფში მესამე ადგილზე გადიხარ, სხვანაირად კვალიფიკაცია გჭირდება ანუ მაქსიმუმ 4 წლიანი პროექტია
მერე მოსანახია საამისოდ ფანჯარა, ისევ ზაფხულის ხარჯზე? რადგან ევროპიდან რომ გახვიდე და როემლიმე 4 წლიან ციკლში კვალიფიკაცია დაგჭირდეს ირბ ოკეანეას არ მიგვაკუთვნებს და თან მანდ კვალიფიკაცია უფრო რთულია ვიდრე იქ სადაც ვართ
ბოლოს ლოჯისტიკა და ფინანსები + ევროპული საკლუბო კალენდარი, რადგან ოპტიმალური შემადგენლობით ვერასოდეს ჩახვალ

19:41 | 17.05.2018
kobaSP (45)

არ არის საჭირო ოპტიმალური შემადგენლობა. 4-5 ახალგაზრდულიდანაც რომ ჩაერთოს მსვენიერია ზრდისთვის. რაც შეეხება მსოფლიოზე გასასვლელ შესარჩევს... თუ სხვა გზა არ გამოინახა მაშინ მე პირადად უკეთესად მიმაჩნია ასეთი ლიგა შეიქმნას და რეიტინგის მიხედბით გავიდეს გუნდი მსოფლიოზე- ვიდრე ისევ ერთა ლიგაში თამაში და ერთი ადგილის ტკეპნა გაუტავებლად.

10:53 | 18.05.2018
GiorgiG83 (525)

და ვაართ იმ დონეზე რომ არაოპტიმალური შემადგენლობებით გასვლაზე ვეთამაშოთ იაპონია-ფიჯის? ტონგა-სამოას?
ახალგაზრდების გამოცდა ერთა თასზე

18:29 | 17.05.2018
kobaSP (45)

თუ არ იქნა 6 ერის საშველი... მაშინ მართლაც რაღაც ალტერნატივაა საძებნელი. ოკეანეთა ნაკრებებს რომ შევეკრათ ჩვენ და იაპონია არ იქნება დასაწყისისთვის ურიგო... ანუ ე.წ. "მეორე ეშელონის" ნაკრებები რომ შევიკრათ უძლიერესები ვინც ვართ და შევქმნათ ლიგა. და დროდადრო ვეთამაშოთ იმავე არგენტინას, ს.აფრიკას... ევროპიდანაც ტესტებზე ბობოლებს.
არა მგონია 6 ერში მიგვიღონ. არავის აინტერესებს რეალურად შენი პროგრესი. ეს მხოლოდ ბიზნესია და სხვა არაფერი. ესაა სიმართლე. ბოდიში და სულ ცალ ფეხზე კიდიათ რეგრესირებ თუ პროგრესირებ. არის ფინანსურად მომგებიანი? კი ბატონო... არა? მაშინ უკაცრავად... და ეს სავსებით რეალურია. რა საჭიროა ილუზიების შექმნა!
ახლა რაც შეეხება თვით თემას: სწორი გადაწყვეტილებაა ასე დატოვება როგორც არის. ის თამაში მოსაგები იყო. არავითარი გამართლება არ აქვს წაგებას... და თუ კი მართლაც და ერთმა (!!!) მოთამაშემ მოგვიგო- მაშინ მითუმეტეს ხმა არ ამოგვეღება.

19:29 | 17.05.2018
giogobi (68)

ის თამაში არ უნდა წაგვეგო, მართალია, მაგრამ აქ სხვა რამეა, არ შეიძლება 2018 წლის და 2017 წლის დარღვევა სხვადასხვანაირად შეაფასო. თასი არ გვჭირდება, ერთი მოთამაშე იყო თუ 5, ის თამაში არ უნდა წაგვეგო, უბრალოდ ორმაგი სტანდარტი გამოდის, სამართლიანი იქნებოდა ჩვენ თუ გადმოგვეცემოდა თასი, თორემ ის თამაში რომ ჩავაგდეთ და არ გვეკუთვნოდა, ორი აზრი არაა

19:44 | 17.05.2018
kobaSP (45)

კი ბატონო. ჩაწერონ თვითონვე არქივში ეგრე. მართლაც ორმაგი სტანდარტია. დაფიქსირდა დარღვევა? ჩაასწორონ ჩივილ-კივილის გარეშე.

17:44 | 17.05.2018
buratino (480)

მე ერთი ის ვიცი რომ რაღაც უნდა ვიღონოთ და უახლოეს წლებში მოვცილდეთ ამ ჩამყაყებულ რაგბი-ევროპას ტურნირს, რათა სხვა ალტერნატივა მოვნახოთ (თუკი 6 ერში ახლო მომავალში არ მიგვიღებენ). წინააღმდეგ შემტხვევაში, განვითარებაზე აღარ არის საუბარი - რეგრესი გარდაუვალია

18:48 | 17.05.2018
GiorgiG83 (525)

ამ ჭაობს მეტნაკლებად აბალანსებს ზაფხულის სრულფასოვანი ტურნე და აშკარად "გამოკეთებული" ნოემბრის ტესტები

16:39 | 17.05.2018
GiorgiG83 (525)

მოთხოვნის გასამყარებელი არგუმენტია სტატისტიკა, რომლის მიხედვითაც ბრიტანულ6ერს მიღმა ევროპაში 2008 წლიდან წლევანდელის ჩათვლით 11 ცდიდან 9 ჯერ თასი ჩვენი იყო, საწყენია, რომ 6 წლიანი უწყვეტი ციკლი შეგვერყა (ჩვენი გამოისობით ვიდრე რუმენილთა მცდელობით)

ჩვენ არ ვითხოვთ გარდა იმისა რომ ისედაც პირველები ვართ აქ თან ჯელტმენობაზეც გვაქვს პრეტენზია, მარგამ... ფირამ რომ აიღოს და მოგვცეს (თუმცა ციგანი მორარიუ ამას არ იზამს ), მერე რა ვქნათ?

17:00 | 17.05.2018
ICEMAN (162)

კი ბატონო პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობით ციგნობენ თორემ რათ უნდა ჩვენი მოთხოვნა თუ დისკვალიფიკაცია მისცეს რუმინეთს ავტომატურად უნდა მოგვაკუთვნონ გამარჯვება სულ რომ ვიხვეწებოდეთ არ გვინდათქო

0.092256